Depresia, choroba dneška ?

Rozhodla som sa informovať vás s poznatkami z našej Homeopatickej kliniky. Najčastejšou diagnózou, s ktorou sa na nás ľudia obracajú v poslednom čase je depresia. Hovoria o bezútešnosti, apatii, smútku. O tom, že sa vytratila radosť z ich života. Príkladov zo života je v poslednom čase veľmi veľa. Spomeniem niektoré osobnosti, ktoré nás práve preto opustili. Speváci : Ivetka Bartošová, Peter Muk , George Michael , Michael Jacson , Elvis Presley, Marilyn Monroe , hudobný skladateľ Karel Sloboda a mnohí mladí ľudia / v puberte, či v čase prudkých hormonálnych zmien / o ktorých sa dozvedáme od klientov našej homeopatickej kliniky. Klasickí homeopati, stúpenci pôvodnej Hahnemannovej homeopatie pomáhame takýmto luďom, pretože za ich problémom hľadáme podnet, príčinu, ktorá to spôsobila a na túto podávame liek aj vzhľadom na iné jedinečnostio sobnosti. Jedná sa o homeopatické inerviu, ktoré umožní homeopatovi nájsť celostný, osobnostný liek. Prečo to však píšem? Hlavne kvôli tomu, že väčšina z nich prichádza veľmi neskoro. Berú lieky od lekárov na diagnózu 10 -15 r. Cítia sa stále horšie, dostavuje sa sebevražedná depresia. Predstavte si fakt, že lieky, ktoré berú, sú na odstránenie príznaku ich depresie, na potlačenie, aby ju necítili, nie na liečenie. Štandardná medicína – alopatia, totiž lieči nesprávne. Lieči dôsledok a nie príčinu. Zatláča psychickú bolesť do vnútra človeka a prehlbuje ju. A homeopat môže prijať takéhoto človeka max. do 5r. trvajúcej medikamentóznej liečby. Prečo? Podaním homeopatického lieku na podstatu, psychickú príčinu, imunitný systém spustí celostnú ozdravnú reakciu. V prvom rade ošetruje psychiku a „čistí hlavu“.A v tomto prípade to bolí. Robíme to postupnými, pomalými krôčkami, aby to, čo sa dostáva postupne von / smútky, plač, apatia, bolesti duše / sa dalo vydržať.A tu je moje memento : Príďte včas, lebo môže byť neskoro ! Všímajte si svojich blízkych a priateľov a doporučte im správnu liečbu, pokým to ešte tak nebolí.

Prajem vám všetkým radostný život bez depresie.

Viera Golská RSHom : homeopat HomeoClinic – profesionál s 20 r.praxou, supervízor Medzinárodnej akadémie klasickej homeopatie.

Hlavná stránka