Psychoterapia klasickou homeopatiou

1. Psychoterapia klasickou homeopatiou v HomeoClinic s.r.o

Zaručene najefektívnejšou terapiou psychických problémov je liečba klasickou homeopatiou, ktorá je cielene zameraná na liečenie príčiny a nie dôsledku. Takýmto prístupom je možné vyliečiť depresie, psychózy, paranoju, bludy, halucinácie, kompulzívno – obsedantné poruchy, poruchy správania, koncentrovania , fóbie, autismus, hystériu atď.

„Neliečme chorobu , liečme človeka , jeho choroba začína v mysli .“ To je základná axióma homeopatie, vyslovená zakladateľom klasickej homeopatie , S. Hahnemannom.

Erudovaného homeopata zaujíma komplex činiteľov, ktoré sa podieľajú na vzniku choroby. Homeopatickým interviom zisťuje príčinnú súvislosť, sociálne podmienky, vzťahy a ich funkčnosť, záťažové situácie v živote človeka , prekonané choroby, farmaceutickú históriu, vplyv stravy, ekologické vplyvy, genetickú záťaž , povahové danosti a celkové zdravotné potiaže pacienta. Zisťujeme určité zabehnuté vzorce chovania, ktoré z pretrvávajúcich príčin nevie sám človek zmeniť, nevie sa z nich vymaniť, nakoľko žije vo svojom svete, poznačenom prežitými životnými skúškami. Ocitá sa mimo reality a my mu kvalifikovane pomáhame stanovením individuálneho lieku, /osobnostného /, na základe komplexu symptómov tela a mysle nadobudnúť stratenú harmóniu. Tu treba klásť hlavný dôraz na kvalifikovanosť terapeuta a dobu vykonávanej praxe , ktoré zohrávajú tú najdôležitejšiu úlohu v úspešnosti liečby. / Dobrý homeopat, alebo diletant /

V HomeoClinic zaručujeme liečbu klasickou homeopatiou, vykonávanou podľa jedinečnej a najuznávanejšej metódy laureáta Alternatívnej Nobelovej ceny za homeopatiu G.Vithoulkasa, ktorého Medzinárodnú akadémiu klasickej homeopatie absolvovali všetci členovia nášho tímu.

Na dôvažok treba ešte dodať, že lieky, ktoré sú používané v liečbe homeopatiou, nie sú chemické, / toxické /, ale sú to vysokoúčinné prírodné substancie farmaceuticky vyrábané. Sú preto jediné vhodné aj na liečenie gravídnych, či dojčiacich žien, novorodencov, batoliat aj starých ľudí.

Viera Golská RSHom, supervízor Medzinárodnej akadémie klasickej homeopatie