Príklady liečenia z našej homeopatickej praxe

Príklady uvádzame podľa diagnóz, s ktorými sa na nás pacienti obrátili. Pretože každý prípad je individuálny , neexistuje postup - na tú istú diagnózu - ten istý liek. Stanovenie lieku a postupu liečenia je v každom prípade iné. Pre ľahšiu orientáciu uvádzame prehľad zoradený abecedne. Opísané prípady sú skutočné, ale v záujme našich pacientov sme zmenili údaje o osobách.

Filtrovať podľa abecedy:
Alergia Alergia – suchý dráždivý kašeľ, zlozvyky Alergia očí a inkontinencia Alergia, ekzém Alkoholizmus, fajčenie, obezita, tráviace problémy, srdečné palpitácie, dýchavičnosť. Alopécia – padanie vlasov Anorexia Anticipačná úzkosť, hnačky Antikoncepcia a jej následky Arytmia , svalová únava, úľak Arytmia srdca, ekzém, bradavice, depresia, bludy Astma, alergia, anémia, rastové problémy Astma, znížená imunita, hyperaktivita Atopický ekzém Borelióza Bradavice Bulímia, astma Časté infekty, chrípky Časté potraty Centrálna koordinačná porucha Chronická nespavosť a zápcha, úzkosti, svrbenie tela Chronická úzkosť Chronická zápcha Chronický kŕčovitý kašeľ, vredy Chronický únavový syndróm, vysoký krvný tlak, bolesti kĺbov Chronický zápal hlasiviek, pankreasu, žlčníka, polypy, vysoký tlak, bolesti bederných kĺbov, artritída, úzkostný strach, plačlivosť Chronický zápal močových ciest Chronický zápal stredného ucha Cukrovka a homeopatia Cukrovka, ochorenie bedrových kĺbov, jačmeň oka Depresia, sexuálne zlyhanie , promiskuita Ekzémy, herpes, artritída- bolesti kĺbov Epilepsia Fóbia Fóbia – strach z jedenia Helicobacter pyroli Hemangióm Homeopatická liečba alergií a ekzémov u detí Hyperaktivita a zajakávanie u detí Hyperaktivita, opozdený vývoj, neposlušnosť, rečová vada, nočné pomočovanie Hyperhydróza Hypothyreosa – znížená činnosť štítnej žľazy Incest Indurácie – hrčky na prsníkoch a nohách, chronické hnačky Ľadvinové kamene, vysoký tlak, alergia Menopausa, depresia, plačlivosť Migrenózne bolesti hlavy, depresia Myóm na maternici, cysty na vaječníku, hrčka na prsiach Následky chemoterapie a rádioterapie v liečbe rakoviny Neliečiteľný opuch členka, herpes Neplodnosť – opakované potraty Neplodnosť – endometrióza Neplodnosť a homeopatia Neplodnosť, gynekol.problémy, artritída Neplodnosť, psoriáza, herpes Panika a homeopatia – strachy /fóbie / a homeopatia Paradentóza Porucha štítnej žľazy Potravinová alergia Príklady neodborných homeopatických zásahov a ich následkov Prolaps delohy Psoriáza Psoriáza, artritída, cysta na vaječníku, porucha štítnej žľazy, rakovina Rakovina krčka maternice Samovražedné sklony /suicidálne sklony / Samovražedné sklony /suicidálne sklony / Sclerodermia, bulímia, hypertensia Šikanovanie – strach,bolesti hlavy, „hruda v krku“, ekzém Šok – koktanie, neprekonateľné strachy, opozdený vývoj Štítna žľaza – ochorenie Svalový a kĺbový reumatizmus, migréna,alergia,anémia,chronická bronchitída Urtikária – svrbenie tela, chronické hnačky Úzkosť, chronické hnačky Vyčerpanosť, celková paralýza Vypadávanie vlasov Zničujúci žiaľ – sebevražedná depresia,nespavosť,bolesť žalúdka,rapídne chudnutie,rakovina.